dokter

My blog het verdwyn! It’s probably Matt’s fault. Gelukkig het Facebook hom gecopy na my notes toe voordat hy van WordPress af verdwyn het. Uittreksel:

Saterdagaand was Hillsongs se praise and worship aand.

Wat tot my deurgedring het, is dat ‘n lewe by God veilig is. Ek het besef ek wil iemand wees wat compassion het, meer as wat ek iemand is wie se check list stadig vir seker bevredig word. Daar was ‘n quote van Moeder Teresa: “I have found that paradox, that if you love until it hurts, there can be no more hurt, just more love.”

Gistraand het Hy weer op Sy ontsaglike gentle manier sy troos gebring. Dit was dalk nie genesing nie – dit, dink ek, gaan tyd vat – maar die dokter het my kom ontmoet, stetoskoop om die nek, en verduidelik dat ek niks het om oor bekommerd te wees nie. En ek glo weer daar’s hoop dat ek gesond sal word.

Lewer kommentaar

