stellenbosch brand

.

my tekkies omhels minder strak as jy.

.

ek onthou jou soos vonke:

jou lippe soos dofrooi rook

jou kuite sterk soos myne brandend

stamp stamp teen die verwarde aarde.

.

die sirkel voltooi haar te skielik.

ek snak; jou soene smeul op my tong.

.

3 responses to “stellenbosch brand

  1. Ek draf nie. Ek wens ek kon… maar nou ja. Ek glo ‘n mens hardloop net as iets jou jaag! :)

  2. Dankie Boer… ek kry baie gemengde reaksies op hierdie een, maar ek is flippen bly ek het dit geskryf. Ek weet jy weet hoe dit voel om so ‘n gedig te he :)

    Sjoe ons het lanklaas gesels… ek kom kuier sommer vanaand bietjie op jou woernaal!

Lewer kommentaar

