China Jiangsu International

Dis halfses op ‘n warm Maandagmiddag in Gaborone. Ek sit saam met drie genadiglik maer mense op die agtersitplek van ‘n kombi op pad na Mogoditshane en speel met die drie Pula fooi in my hand.

Die kombi stop en ‘n man in rooi overalls klim in. Agterop die overalls staan: CHINA JIANGSU INTERNATIONAL. Hy kyk rond en kry sy sitplek.

Dan registreer hy wat hy gesien het en draai hy om na my te kyk. Ja, ek is wit, oom, dink ek, en kan nie help om ‘n bietjie te glimlag vir sy verbasing nie.

Dumela, groet hy.

Dumela, Ra, groet ek terug.

Hy is klaarblyklik tevrede. Ek voel of ek ‘n groot toets geslaag het. Hy kyk weer vorentoe. Ons ry in stilte verder.

Lewer kommentaar

